Monday 17 October 2011

roosa

vegan sushi, inspireeritud berliinis nähtust

"toiduvärv: võlupunane (E129)-- võib avaldada kahjulikku mõju laste aktiivsusele ja tähelepanuvõimele"
---

mul tuli seda aprikoosiroosat ingverit vaadates meelde üks tilluke tõestisündinud lugu, mis mind alati saatnud on, aga mida ma tänaseni kellelegi rääkinud ei olnud:

mis ma võisin olla, vast viie-kuuene, kindlasti lasteaiaealine, kui ühel päeval kolga mõisa lagunenud müüri ääres sõbraga värvide üle arutasime. mu lemmikvärv oli roosa. ma ei mäleta, kes oli too kraaka, kellega juttu puhusime, aga ma mäletan täpselt ta sõnu, mis mu ülestunnistusele järgnesid: "roosa on tussu värv". ja kui ma oma väikese peakesega selle üle järele mõtlesin, sain ma aru, et tal on muidugi õigus. 
tollest päevast peale sai mu lemmikvärviks roheline. 

2 comments:

  1. Oh man! : D Vaene sina ja su lemmikvärv roosa!
    Ma mäletan, et enam-vähem koguaeg on su lemmik roheline olnud, jah. Äkki see roosa-jutu-ajaja oli Ilmar vms... Kõlab nagu tema väiksest peast. Aga ka sina olid üks väike tirts, kes armastas roosat... :)

    Roosa on rõõmus. Ma ostsin roosa prillikarbi (jah, mul on lõpuks prillid!)

    ReplyDelete
  2. Tollest päevast tänaseni vastan sellele tüütule lemmikvärvi-küsimusele "roheline". Ilmarist pidi ta ikka autoriteetsem olema, kahtlustan Henrit või mõnd temaealist...

    ReplyDelete